Перейти до головного змісту

Глибинне навчання через трансформаційну педагогіку

Про курс

Цей курс університету Квінсленду розроблений для освітян та освітніх лідерів. Він розповідає про глибинне навчання поєднуючи новітні дослідження з когнітивної психології, сучасні освітні теорії та різноманітні підходи нейронауки.

Глибинне навчання заохочує учнів розв’язувати проблеми творчо і працюючи в командах, набувати навичок навчання протягом життя та використовувати широкий спектр новітніх цифрових технологій для покращення процесу навчання.

Для полегшення організації глибинного навчання слухачі курсу опанують використання різноманітних потужних навчальних стратегій та оригінальних навчальних вправ, що допоможуть учням мислити самостійно, творити інноваційно та комунікувати ефективно.

Цей курс створений за фінансової підтримки Microsoft в рамках програми Microsoft K-12 Education Leadership, заснованої для того, щоб надати можливості для розвитку шкільним лідерам в усьому світі. Оригінал курсу доступний на платформі edX.

ЧОМУ ВИ НАВЧИТЕСЯ?

  • Основним ознакам поверхневого та глибинного навчання.
  • Нейронауковим, психологічним та освітнім теоріям, на яких базується глибинне навчання.
  • Важливості комунікаційних навичок у глибинному навчанні.
  • Ролі учнівської мотивації та позитивного впливу соціальних зв’язків на глибинне навчання.
  • Як ефективний зворотній зв’язок може підтримати глибинне навчання.
  • Як розумне використання технологій допомагає освіті.

Структура курсу

Модуль 1. Від поверхневого до глибинного навчання:

  • історія поверхневого та глибинного навчання;
  • що таке навчання;
  • структура мозку та як він реагує на різний навчальний досвід;
  • ментальна архітектура мозку – як ми вчимось, поведінкові теорії та динамічні зв’язки між різними частинами мозку.

Модуль 2. Комунікаційні навички – вербальні та невербальні:

  • вербальні та невербальні комунікаційні навички та важливість ефективної комунікації у глибинному навчанні;
  • постановка питань, дискурс та лінгвістичні інструменти комунікації.

Модуль 3. Мотивування учнів:

  • навчальна мотивація та важливість відносин між учителем та учнем;
  • самовизначення, самокерування та мотивація у різному віці;
  • інструменти та стратегії розвитку мотивації за допомогою соціального навчання.

Модуль 4. Зворотній зв’язок:

  • важливість вчасного та ефективно донесеного зворотного зв’язку;
  • як учні мають використовувати зворотній зв’язок для підтримки глибинного навчання.

ПОДЯКИ

Дякуємо Яні Ратман та Nova Ukraine за безцінну допомогу у запуску цього курсу українською мовою.

ВИКЛАДАЧІ

Робін М. Гілліс

Робін М. Гілліс

Професор педагогіки університету Квінсленду. Її дослідження зосереджені на соціальних та когнітивних аспектах навчання через соціальну взаємодію, охоплюють як початкову, так і середню школи, і зосереджені в галузі природничих наук та математики, педагогічного навчання, а також спільних педагогічних практик.

Панкадж Сах

Панкадж Сах

Професор, директор інституту мозку університету Квінсленду. Директор Національного науково-дослідного центру наукових досліджень (SLRC) та головний редактор журналу «Nature Partner Journal npj Science of Learning» - першого журналу для нейрофізіологів, психологів та дослідників освіти, які об’єднались, щоб зрозуміти, як навчається наш мозок.

Еннмарі Керролл

Еннмарі Керролл

Професор педагогіки університету Квінсленду. Практикуючий психолог та викладач. Її дослідницька діяльність зосереджена на розробці інноваційних інтервенцій для дітей та молоді, які сприятимуть позитивним змінам у їхньому житті.

Кетрін МакЛей

Кетрін МакЛей

Викладає на факультеті освіти університету Квінсленду. Працювала вчителем середньої школи, викладала англійську мову та основи права. Її докторська дисертація присвячена використанню студентами iPad як інструменту навчання. Член редакційної групи журналу «Qwerty: Interdisciplinary Journal of Technology, Culture and Education».

Поширені питання

Курс безкоштовний?

Курс є повністю безкоштовним. Викладач може рекомендувати навчальну літературу, щоб Ви могли глибше вивчити ту чи іншу тему, але доступних в рамках курсу матеріалів буде достатньо для успішного його завершення. Все що Вам знадобиться,– доступ до мережі Інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Якою мовою проходить навчання?

Курс повністю перекладено і дубльовано українською мовою.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Так! Успішно складіть всі завдання курсу й отримайте сертифікат про його завершення із вказаною кількістю годин навчання.

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

  1. Старт

Внести до списку