Перейти до головного змісту

Експрес-курс підготовки менеджера з продажу реклами в локальному медіа «з нуля»

ПРО ЦЕЙ КУРС

Офіс Координатора проектів ОБСЄ в Україні презентує експрес онлайн-курс з підготовки рекламних менеджерів для локальних видань. Курс створено в рамках проекту «Підтримка реформування державних та комунальних друкованих ЗМІ».

Світ рекламної комунікації – заплутаний лабіринт, у якому обов’язково потрібен вправний провідник. Як стати менеджером з реклами? Що входить до обов’язків працівника відділу реклами у медіакомпанії? Хто основні клієнти та як їх знаходити? Як визначати та розуміти цільову аудиторію? Як побудувати алгоритм роботи?

Курс «Експрес-курс підготовки менеджера з продажу реклами локального медіа «з нуля» засновано на багаторічному досвіді підготовки сотень менеджерів для відділів реклами у медіа. Зазвичай таке навчання проводилось у формі тренінгів або очних курсів. Програма вдосконалювалась і відшліфовувалась, додавався новий досвід і відпадали менш важливі речі. Десять років тому з’явилась книжка «Те, що повинен знати менеджер відділу реклами ЗМІ», а зараз головна інформація зібрана в цьому курсі.

Якби на ринку праці було стільки ж менеджерів з продажу рекламних послуг, як бухгалтерів чи юристів, то цей курс був би не потрібний. Але таких спеціалістів не вистачає навіть у великих містах, а в менших просто немає. І не тільки через те, що їх не готують заклади вищої освіти. Люди не знають, що це за робота і часом, спробувавши, швидко звільняються. Ба більше, ця спеціальність – головний кадровий резерв усіх керівних посад і не тільки у комерційних медіа. Тому менеджери, що вміють працювати з рекламодавцями, дуже цінуються й їх завжди бракує.

Отже, цей курс економить час керівника. Нову людину потрібно вчити «з нуля», і немає гарантії, що провчившись тиждень-другий, вона не звільниться (бо зрозуміє, що ця робота їй не підходить). А для людини, що планує спробувати себе в цій професії, курс — теж знахідка, бо за дуже короткий час можна буде чітко уявити майбутню роботу і буде значно легше приймати рішення щодо майбутнього працевлаштування.

Головне, про що дізнаються і чому навчаться студенти курсу:

  • Робота менеджера відділу реклами. Цілі та методи роботи. Що є «продуктами» у роботі менеджера з реклами?
  • Загальний алгоритм роботи менеджера відділу реклами локального медіа.
  • Хто є типовими клієнтами локального медіа?
  • Методи стимулювання продажів реклами.
  • Як проводити дистанційні продажі?
  • Як розподіляти основні групи клієнтів за пріоритетами?
  • Як писати якісні комерційні пропозиції?
  • Варіанти стратегій рекламування різних груп товарів.
  • Метод роботи із запереченнями.
  • Ефективні стратегії торгу.
  • Прийоми завершення перемовин з укладанням угоди.
  • Ведення замовлень та робота з клієнтами в період між замовленнями.
  • Рецепт проведення ефективної рекламної кампанії.

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС

Цей курс буде корисний менеджерам з реклами, керівникам рекламних відділів, студентам, які пов’язують майбутню професію з рекламним бізнесом, та всім охочим набути ключові знання з позиціонування та побудови стратегії продажів.

Курс містить багато корисної інформації з продажів взагалі та зі специфіки продажів у рекламному відділі медіа зокрема.

АВТОР КУРСУ

Борис Родієвський

Борис Родієвський

Член Асоціації українських медіаконсультантів, працював у проектах підтримки регіональних медіа, Інституту розвитку регіональної преси, Інтерньюзу, Ради Європи, ОБСЄ. Провів десятки тренінгів та консалтингових проектів для медіа як на комерційній основі, так і на замовлення громадських організацій України, Білорусі, Казахстану, Грузії. Автор книг «Те, що повинен знати та вміти менеджер відділу реклами ЗМІ», «Відділ продажу: практичні рекомендації керівнику». Засновник РА «Агентство газетної реклами», засновник та керівник ГО «Громадський медіацентр».

ТРИВАЛІСТЬ КУРСУ

4 тижні.
Всі матеріали курсу та можливість отримати сертифікат доступні постійно.

ВИМОГИ ДО ЗНАНЬ

Освіта вища, незакінчена вища чи середня спеціальна (молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр). Бажано попереднє знайомство з основами маркетингу. Але головне — бажання працювати за цією професією, готовність до навчання та самодисципліна (вміння змусити себе працювати, навіть часом виконувати роботу, яка не подобається).

ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ

Курс безкоштовний?

Курс є повністю безкоштовним. Викладачі можуть рекомендувати навчальну літературу, щоб ви могли глибше вивчити ту чи іншу тему, але доступних в рамках курсу матеріалів буде достатньо для успішного його завершення. Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Так! Успішно складіть всі завдання курсу й отримайте сертифікат про його завершення.

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

  1. Старт

    Лип. 2018
Внести до списку