Перейти до головного змісту

ПРО ЦЕЙ КУРС

Офіс Координатора проектів ОБСЄ в Україні презентує онлайн-курс з нативної реклами для регіональних медіа. Курс створено в рамках проекту «Підтримка реформування державних та комунальних друкованих ЗМІ».

Питання монетизації вже не перший рік гостро стоїть не лише перед національними, а й в першу чергу регіональними медіа. Як заробити виданню без того щоб перетворитись у «дошку рекламних оголошень» та втратити цікавість аудиторії, або ще гірше - скотитися в «джинсу» і втратити довіру читачів?

Все більше редакцій знаходять для себе відповідь на ці запитання у нативній рекламі - легально спонсоровані матеріали дають ЗМІ шанс виживати та розвиватися в умовах фінансової кризи та зменшення бюджетів. Адже якісно підготовлений нативний матеріал який органічно вписується у формат видання не тільки не відволікає читача, а й допомагає йому знайти відповідь на запитання з якими він/вона прийшов на сайт або купив газету.

В Україні ж цей формат залишається мало освоєним та оточеним міфами. Чи правда, що це одне й те саме що «джинса»? Чи правда, що нативна реклама - це обман аудиторії? Чи правда, що якщо я блогер і зроблю від свого імені пост у соцмережах, то це і буде нативний матеріал? Чи правда, що виробляти якісну «нативку» це дуже дорого, і для цього треба мати неабиякий талант та журналістські «суперсили»? А ще кажуть, що не такі вже й високі від неї прибутки, і більше мороки аніж вигоди…

Наш курс покликаний допомогти вам знайти відповіді на всі ці запитання, і навіть більше! Ми розкажемо вам що таке нативна реклама і якою вона буває, як подати інформацію про бренд максимально органічно та без зайвого привернення уваги; спробуємо пояснити як читач ідентифікує нативний матеріал та як виміряти ефективність нативного контенту. Ну а якщо ви вже дуже зацікавитесь тематикою, поговоримо про те як нативна реклама впливає на інші види рекламного бізнесу.

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС

Курс буде цікавий в першу чергу редакторам які шукають додаткові джерела заробітку для своїх видань та працівникам рекламних відділів, а також і журналістам і всім, хто прагне ефективно розповідати про себе, свій продукт або послуги, оволодіти методами привернення уваги до брендів.

АВТОРИ КУРСУ

Микола Балабан

Микола Балабан

Має 10-ти річний досвід роботи в рекламній сфері.  Засновник Студії нативної реклами Zdatni.  Франчайзі та видавець The Village Україна.  Засновник гіперлокального проекту Dirigible.  Обіймає посаду комерційного директора студії Zdanti і одночасно керує нею. Відповідає за монетизацію видань The Village Україна та Inspired.  Ментор і доповідач з питань монетизації контентних сайтів.

Дмитро Тужанський

Дмитро Тужанський

Засновник сity-guide «Varosh», регіонального інтернет-видання про Закарпаття, керівник і головний редактор порталу Мукачево.net. Політолог, політичний оглядач для «Української правди», «Українського тижня», «ЗІК», аналітик Комітету виборців України. Консультант з розвитку сучасних локальних медіа. Дмитро Тужанський проводить тренінги з онлайн-медіа, контенту, розробки стратегії та аналітики онлайн-медіа. З 2016 року є ментором кількох районих газет, що проходять реформу роздержавлення.

ТРИВАЛІСТЬ КУРСУ

4 тижні.
Всі матеріали курсу та можливість отримати сертифікат доступні постійно.

ВИМОГИ ДО ЗНАНЬ

Жодних - лише зацікавленість темою.

ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ

Курс безкоштовний?

Курс є повністю безкоштовним. Викладачі можуть рекомендувати навчальну літературу, щоб ви могли глибше вивчити ту чи іншу тему, але доступних в рамках курсу матеріалів буде достатньо для успішного його завершення. Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Так! Успішно складіть всі завдання курсу й отримайте сертифікат про його завершення.

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

Внести до списку