Перейти до головного змісту

ПРО ЦЕЙ КУРС

Офіс Координатора проектів ОБСЄ в Україні презентує онлайн-курс з нативної реклами для регіональних медіа. Курс створено в рамках проекту «Підтримка реформування державних та комунальних друкованих ЗМІ».

Сучасні медіа – це не тільки канал поширення інформації, а й успішні бізнес-моделі, проте як саме заробити медіа, особливо регіональному, та як вижити серед інших подібних? Як не втратити цікавість цільової аудиторії та довіру читачів? Де межа, за якою починається «джинса»?

Все більше редакцій знаходять для себе відповідь на ці запитання у нативній рекламі - легально спонсоровані матеріали дають сучасним медіа шанс виживати та розвиватися в умовах фінансової кризи та зменшення бюджетів. Адже якісно підготовлений нативний матеріал, який органічно вписується у формат видання допомагає читачеві знайти відповідь на запитання, з якими він прийшов на сайт або купив газету.

В Україні нативна реклама майже не використовується. Це міфічна технологія, про яку немає усталеної думки. Чи правда, що це теж «джинса»? Чи правда, що нативна реклама - це обман аудиторії? Чи правда, що якщо я блогер і зроблю від свого імені пост у соцмережах, то це і буде нативний матеріал? Чи правда, що виробляти якісну «нативку» — це дуже дорого і для цього треба мати неабиякий талант та журналістські «суперсили»?

У межах курсу ми розкажемо вам, що таке нативна реклама і якою вона буває, як подати інформацію про бренд максимально органічно та без зайвого привернення уваги. Спробуємо пояснити, як читач ідентифікує нативний матеріал та як виміряти ефективність нативного контенту, поговоримо про те, як нативна реклама впливає на інші види рекламного бізнесу.

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС

Курс буде цікавий в першу чергу редакторам, які шукають додаткові джерела заробітку для своїх видань, та працівникам рекламних відділів, а також журналістам і всім, хто прагне ефективно розповідати про себе, свій продукт або послуги, оволодіти методами привернення уваги до брендів.

АВТОРИ КУРСУ

Микола Балабан

Микола Балабан

Має десятирічний досвід роботи в рекламній сфері.  Засновник Студії нативної реклами «Zdatni».  Франчайзі та видавець «The Village Україна».  Засновник гіперлокального проекту «Dirigible».  Обіймає посаду комерційного директора студії «Zdanti» і одночасно керує нею. Відповідає за монетизацію видань «The Village Україна» та «Inspired».  Ментор і доповідач з питань монетизації контентних сайтів.

Дмитро Тужанський

Дмитро Тужанський

Консультант та медіатренер з чималим практичним досвідом у журналістиці (новинній та аналітичній), рекламі та маркетингу (цифрові комунікації, робота з такими брендами, як «Київстар», «Discovery Channel», «Microsoft Україна» та ін.). Спеціалізація: контент, монетизація, ньюзрум, ЗМІ-стартапи, медіастратегії, брендинг, інформаційна безпека. Співпрацює як консультант з Internews Україна та Internews Network, Офісом ОБСЄ в Україні, National Endowment for Democracy, Міжнародною організацією з міграції, East Europe Foundation. Є політичним оглядачем, пише для видань Європейська Правда, Lb.ua. Спеціальний інтерес – Європейський Союз та українсько-угорські відносини. Є засновником регіонального путівника «Varosh». З 2016 року є ментором кількох районних газет, що проходять реформу роздержавлення.

ТРИВАЛІСТЬ КУРСУ

4 тижні.
Всі матеріали курсу та можливість отримати сертифікат доступні постійно.

ВИМОГИ ДО ЗНАНЬ

Жодних - лише зацікавленість темою.

ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ

Курс безкоштовний?

Курс є повністю безкоштовним. Викладачі можуть рекомендувати навчальну літературу, щоб ви могли глибше вивчити ту чи іншу тему, але доступних в рамках курсу матеріалів буде достатньо для успішного його завершення. Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Так! Успішно складіть всі завдання курсу й отримайте сертифікат про його завершення.

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

  1. Старт

    Лип. 2018
Внести до списку