Перейти до головного змісту

Впровадження інновацій в школах

Про курс

Кожен чудовий вчитель та кожен чудовий навчальний заклад постійно працює над покращенням умов для навчання. Ми сподіваємось, що наші учні будуть навчатись протягом життя, тож і ми як вчителі маємо постійно вчитись та самовдосконалюватись. Цей курс Массачусетського технологічного інституту створено для освітніх лідерів (від вчителів до директорів шкіл), які хочуть впроваджувати інновації у своїх навчальних закладах.

В рамках цього курсу ви пройдете крізь навчання, експериментування та самоаналіз, які допоможуть вам набути впевненості і навичок, необхідних щоб очолити вдосконалення освітнього процесу у вашому навчальному закладі. За допомогою практичних вправ ви разом із колегами створите спільне бачення якісно нового рівня роботи вашої організації, зробите перші кроки для реалізації цього бачення і навчитеся вимірювати прогрес на вашому шляху. Особливу увагу буде приділено розвитку потенціалу школи із акцентом на співпрацю та побудову партнерських відносин із зацікавленими людьми на всіх рівнях. Цей курс засновано на досвіді роботи Джастіна Рейча (Teaching Systems Lab, Массачусетський технологічний інститут) та Пітера Сенджа (Школа управління Слоуна, Массачусетський технологічний інститут).

Наприкінці цього курсу ви розпочнете впровадження ініціативи з покращення навчального процесу у вашому навчальному закладі та навчитесь краще розуміти себе як лідера та агента змін. Ви познайомитесь та налагодите зв’язки із колегами-освітянами, які також займаються цією важливою роботою.

Цей курс створений за фінансової підтримки Microsoft в рамках програми Microsoft K-12 Education Leadership, заснованої для того, щоб надати можливості для розвитку шкільним лідерам в усьому світі. Оригінал курсу доступний на платформі edX.

ЧОМУ ВИ НАВЧИТЕСЯ?

Слухачі дізнаються:

  • Як об’єднати людей навколо спільної ідеї?
  • Як сформувати і вдосконалити бачення змін?
  • Як розпочати впровадження нової освітньої ініціативи?
  • Як працювати разом крізь виклики та перемоги?
  • Як вимірювати результати та змінювати стратегію досягнення змін за потреби?

Структура курсу

Тема 1. Впровадження інновацій у навчальному закладі: основні принципи і проблеми навчальної практики.

Тема 2. Об’єднання людей навколо спільної ідеї: розуміння ваших сильних сторін і контексту ситуації.

Тема 3. Бачення змін та початок роботи: вивчення інноваційний навчальних моделей, створення власного бачення змін та визначення перших конкретних кроків.

Тема 4. Спільна робота крізь поразки та перемоги: виклики колективної роботи.

Тема 5. Оцінювання результатів та внесення змін в стратегію: способи вимірювання результатів, докази ефективності та внесення необхідних змін в стратегію.

Тема 6. Сталі інновації у навчальних закладах: публічна презентація вашої роботи і її поширення на інші навчальні заклади.

ПОДЯКИ

Дякуємо Яні Ратман та Nova Ukraine за безцінну допомогу у запуску цього курсу українською мовою.

ВИКЛАДАЧІ

Джастін Рейч

Джастін Рейч

Викладач кафедри порівняльних досліджень медіа Массачусетського технологічного інституту, інструктор програми підготовки педагогів Шеллера та директор лабораторії MIT Teaching Systems. Співзасновник професійного навчального консалтингу EdTechTeacher, що допомагає вчителям у впровадженні технологій в навчальний процес. Раніше керував дослідженнями технологій онлайн-навчання в HarvardX та викладав у Гарварді. Автор численних публікацій про освіту у таких престижних виданнях як «Science», «The New Yorker», «The Atlantic», «Educational Researcher», «Washington Post», «Inside Higher Ed» тощо.

Пітер Сендж

Пітер Сендж

Провідний викладач лідерства та сталого розвитку в Школі управління Слоуна Массачусетського технологічного інституту. Вивчає децентралізацію лідерства в організаціях і як вона сприяє підвищенню здатності працівників продуктивно працювати над досягнення спільних цілей. Автор популярної книги «The Fifth Discipline: The Art and Practice of The Learning Organization» (1990), в якій запропоновано теорію навчальних закладів, що навчаються, та кількох інших відомих доробків.

Поширені питання

Курс безкоштовний?

Курс є повністю безкоштовним. Викладач може рекомендувати навчальну літературу, щоб Ви могли глибше вивчити ту чи іншу тему, але доступних в рамках курсу матеріалів буде достатньо для успішного його завершення. Все, що Вам знадобиться, – доступ до мережі Інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Якою мовою проходить навчання?

Курс повністю перекладено і дубльовано українською мовою.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Так! Успішно складіть всі завдання курсу й отримайте сертифікат про його завершення із вказаною кількістю годин навчання.

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

  1. Старт

Внести до списку