Перейти до головного змісту

Дизайн мислення для шкіл

Про курс

Як зробити наших учнів та школи успішними? Професії майбутнього потребуватимуть творчого мислення, вміння розв’язувати складні задачі та ефективно комунікувати, але як цьому правильно навчати? Як об’єднати лідерів змін для вироблення системних рішень для подолання освітніх викликів? У всьому цьому може допомогти знаменитий метод дизайн-мислення, започаткований в Стенфордському університеті. А розібратися з ним детально допоможе цей практичний курс Массачусетського технологічного інституту!

Курс розділено на три частини, які поєднують теорію дизайн-мислення та приклади його застосування в освітньому процесі, а також дають можливість освітянам застосовувати вивчені концепції у себе в школі.

Блок 1. Познайомимось з дизайн-мисленням. Вступ до дизайн-мислення від фахівців Массачусетського технологічного інституту. В рамках першого завдання слухачі спробують себе у ролі дизайнера та зроблять невеликий проект. Цей блок стане основою для подальшого навчання.

Блок 2. Дизайн-мислення для учнів та студентів. Приклади того, чому і як освітяни використовують дизайн-мислення для підвищення ефективності та заохочення до навчання школярів. Слухачі розроблять практичний дизайн-проект для того, щоб провести навчальний експеримент у власному класі.

Блок 3. Дизайн мислення для навчального закладу. Приклади того, як саме навчальні заклади використовують дизайн-мислення для змін в своєму освітньому процесі. Слухачі розроблять покроковий план того, як використовувати експерименти на базі дизайн-мислення для подолання проблем у вашому навчальному закладі.

Цей курс створений за фінансової підтримки Microsoft в рамках програми Microsoft K-12 Education Leadership, заснованої для того, щоб надати можливості для розвитку шкільним лідерам в усьому світі.

ЧОМУ ВИ НАВЧИТЕСЯ?

  • Що таке дизайн-мислення? Чому дизайн-мислення важливе та потрібне для учнів та навчальних закладів у ХХІ столітті?
  • Процес дизайн-мислення.
  • Як застосовувати дизайн-мислення у різних освітніх середовищах?
  • Використання дизайн-мислення як стратегії для покращення шкіл та освітньої системи в цілому.

Автори

Джастін Рейч

Джастін Рейч

Доцент кафедри порівняльних досліджень у медіа Массачусетського технологічного інституту, інструктор програми підготовки педагогів Шеллера та директор лабораторії MIT Teaching Systems. Співзасновник професійного навчального консалтингу EdTechTeacher, присвяченого допомозі вчителям у впровадженні технологій для створення навчальних середовищ. Розробляв технології онлайн-навчання для HarvardX Initiative та викладав для аспірантської програми з педагогіки у Гарварді. Автор численних публікацій про освіту у «Science», «The New Yorker», «The Atlantic», «Educational Researcher», «Washington Post», «Inside Higher Ed» тощо.

Елізабет Хаттнер-Лоан

Елізабет Хаттнер-Лоан

Співробітниця лабораторії цифрового навчання у Центрі цифрового навчання Массачусетського технологічного інституту. Працює провідним менеджером з розробки онлайн-курсів для лабораторії MIT Teaching Systems та програми підготовки педагогів Шеллера/Educational Arcade. Вона розробляє масові відкриті онлайн-курси для освітян та для впровадження новітніх технологій навчання. Працювала в Американській академії мистецтв та наук.

Алісса Нейпір

Алісса Нейпір

Розробник онлайн-курсів для Teaching Systems Lab (TSL) Массачусетського технологічного інституту. Має освіту в галузі хімії. В студентські роки розробляла програму, спрямовану на зміцнення спільноти Массачусетського технологічного інституту та підвищення обізнаності із расовими проблемами. Брала участь у створенні масових відкритих онлайн-курсів для освітян.

Поширені питання

Курс безкоштовний?

Курс є повністю безкоштовним. Викладач може рекомендувати навчальну літературу, щоб Ви могли глибше вивчити ту чи іншу тему, але доступних в рамках курсу матеріалів буде достатньо для успішного його завершення. Все що Вам знадобиться,– доступ до мережі Інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Так! Успішно складіть всі завдання курсу й отримайте сертифікат про його завершення за підписом викладача!

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

Внести до списку