Давид перемагає: сила асиметричного мислення

LvBS

Початок: 08 червня 2020 р.

Про курс

Як бізнесу та бізнесменам розв’язувати малі та великі проблеми? Де шукати дієві інструменти для стратегічного розвитку вашої компанії? Що робити невеликій компанії з великими амбіціями на шляху до вершин? У глобальному світі багато можливостей, ми разом знайдемо шляхи, як їх реалізувати!

Модель асиметричної конкуренції складається з восьми основних важелів впливу. Вона відстежується у таких відомих лідерів, як Стів Джобс, Джефф Безос, Ілон Маск. І, водночас, історія асиметричної боротьби сягає в далеке минуле. Адже Давид, який був малим і неозброєний, зумів перемогти велетня Голіафа зі списом та щитом. Один камінь, який вдало метнули, може змінити хід наперед програного поєдинку. Секрет у восьми важелях впливу. Під час онлайн-курсу ми детально розберемо кожен, поглянемо, як ці важелі використовують провідні компанії світу і як їх можете використати ви!

Для кого цей курс?

Цей курс від Адріана Сливоцького, провідного світового бізнес-консультанта та бізнес-футуролога, та Львівської бізнес-школи Українського католицького університету допоможе всім, хто цікавиться бізнесом, прагне побудувати свою компанію або розвинути свій невеликий бізнес. Курс стане у пригоді студентам, молодим фахівцям бізнес-галузі, підприємцям та всім, кого цікавлять сучасні бізнес-процеси та бізнес-моделі.

Структура курсу

МОДЕЛЬ АСИМЕТРИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ

01. Масштаб
Розв’язування більших проблем дає диспропорційно більші прибутки як покупцеві, так і компанії. Як перетворити малу ідею на велику?

02. Помилка
Що таке інтелігентна невдача і як вона може стати підґрунтям для прориву? Чому найкращі люблять помилятися і як невдачі перетворюють на успіх та цінний ресурс?

03. Швидкість
Удвічі швидше – непогана мета для кожної команди. Ви навчитеся думати наперед, усувати чекання та відсікати усі непотрібні завдання. Уявіть, якщо ви будете рухатися вдвічі швидше за ринок, які переваги це принесе для ваших замовників, працівників, вкладників, громади?

04. Ощадність
Що таке стратегічна ощадність? Де є зайві витрати? Де можна виконати ту саму роботу набагато дешевше? Скоротіть ці кошти й відразу ж інвестуйте вивільнені гроші у найважливіші пріоритети клієнта та найприбутковіші бізнеси.

05. Доступ
Доступ = чітке бачення великих проблем покупців помножене на організацію помножене на необхідні технології помножене на платформу. Більшість компаній є чимось на кшталт одного великого корабля. Навчіться мистецтва доступу – і будете керувати цілим флотом!

06. Алгоритм
Технологічно важко осягнути алгоритми на рівні таких компаній, як Facebook чи Airbnb. Проте починати треба. Для початку варто зрозуміти, які дані нам критично важливо збирати, які з них ми вже маємо, а до яких можемо мати легкий доступ. Отож, який алгоритм ми повинні створити насамперед і чи можемо ми зробити це самі або хто міг би допомогти нам у цьому?

07. Магнетичність
Найкращі члени команди, які складають 1%, не потребують ані вчителів, ані менторів, ані допомоги. Насправді їм потрібно тільки одне: розв’язувати проблеми, для яких ще не знайдено розв’язок. Що таке економіка таланту і як добре ми вміємо залучати найкращих працівників? Наша візія – це візія горобця чи орла? Чи у нас високі моральні стандарти?

08. Розповідь
В епоху, коли вся економіка змагається за увагу споживача, цікава розповідь – це наче звук літака, що долає звуковий бар’єр. Її не можна не почути. Такі розповіді неможливо оминути: вони стислі, їх легко доносити до слухача, а головне – вони правдиві. Журналісти ганяються за такими розповідями. Споживачі не можуть від них відірватися, постійно переповідають їх іншим, а найкращі таланти стоять у черзі до вас. Якою є ваша розповідь і якою вона може стати?

Лектор

Адріан Сливоцький

Адріан Сливоцький

Один з найвизначніших фахівців сучасного менеджменту, провідний бізнес-консультант та бізнес-футуролог. JD, Harvard Law School, MBA, Harvard Business School. Увійшов до переліку 50 світових бізнес-мислителів «Top 50 business-thinkers» (2007 рік та 2011 рік) та до списку провідних 20 бізнес-консультантів світу (2008 рік). Партнер компанії «Oliver Wyman»; колишній віцепрезидент та член ради директорів «Mercer Management Consulting, Inc.», яка входить до 10 найпрестижніших консалтингових компаній світу. Автор світових бестселерів з питань стратегічного управління. Доповідач та спеціальний гість Світового економічного форуму у Давосі, конференцій та форумів керівників «Microsoft», журналів «Forbes» і «Fortune». Його фахові статті публікують «Wall Street Journal», журнал «Harvard Business Review» та ін.