Перейти до головного змісту

Цифровий маркетинг

Про курс

Цифровий маркетинг і маркетинг в соціальних мережах серед найбільш популярних категорій в навчальних програмах світу.

В Україні традиційні маркетингові підходи сильно вкорінені – агенції і клієнти схильні діяти перевіреними “дідівськими” методами – креатив + медіа мікс (ТВ/преса/радіо/інтернет) = результат.

Однак, все більш очевидними стають широкі зміни, які роблять неефективними вчорашні переможні стратегії. Найбільш важливими трендами є поширення нових медіа, популярність мобільних пристроїв, здешевлення технологій виробництва контенту в тч відео, удосконалення інструментів таргетування повідомлень, удосконалення аналітичних інструментів, використання пошуку для ідентифікації запитів і уподобань аудиторії. 3D-принтери навіть дистрибуцію роблять цифровою. Зміни торкнулись всіх 4х компонентів маркетинг міксу 4P.

Мета нового курсу Цифровий маркетинг – структурувати уявлення широкої аудиторії і практикуючих маркетологів щодо цифрових трансформацій.

Що ви дізнаєтесь?

- Як Інтернет трансформує всі 4 складові маркетинг міксу – 4P.

- Як змінюється поведінка споживачів і які нові моделі створення вартості виникають.

- Як змінюються стратегії компаній з огляду на зниження вартості створення контенту, копій, прототипів і в ширшому сенсі завдяки роботі закону Мура.

- Як бізнеси можуть активувати сили, які знаходяться поза межами компаній?

- Як сайти перетворились з нових медіа в нові маркетплейси?

- Як планувати онлайн-кампанії, які досягають бізнес цілей?

- Як будувати бренди в епоху цифрового маркетингу?

Всі знання ми будемо тестувати на кейсах українських компаній, частина з яких буде реальними викликами, які сьогодні стоять перед керівниками і маркетинговими підрозділами лідируючих вітчизняних бізнесів. Оцінка кейсів буде здійснюватись як самими учасниками курсу, так і викладачем.

Результатом курсу має стати володіння аудиторією новими цифровими маркетинговими стратегіями і вміння вибудовувати цифрові кампанії відповідно до поставлених задач.

Структура курсу

1. Нова цифрова стратегія 4P

2. Нова цифрова аналітика

3. Цифрова еко-система і нові медіа-канали

4. Нові креативні платформи

5. Оффлайн + онлайн: від нових медіа до нових маркет-плейсів

6. Від цифрової конкуренції до цифрових монополій

Старт курсу

Весна 2017 року.

Курс буде готуватися етапами і деталізуватися протягом 2017 року. Перший модуль буде записано до кінця 2016 року. 2-5 модулі будуть готуватися 1 раз на квартал в 2017.

Вимоги до слухачів

Бажаним є володіння англійською для роботи з міжнародними кейсами. Бажаним є наявність маркетингового академічного чи практичного бекграунду.

Викладачі

Course Staff Image #1

Ярослав Ведмідь

Упорядник курсу, керівник та засновник агенції Postmen

Course Staff Image #2

Керівники напрямків цифрової агенції Postmen

Поширені питання

Курс безкоштовний?

Курс є повністю безкоштовним. Викладач може рекомендувати навчальну літературу, щоб Ви могли глибше вивчити ту чи іншу тему, але доступних в рамках курсу матеріалів буде достатньо для успішного його завершення. Все що Вам знадобиться,– доступ до мережі Інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Так! Успішно складіть всі завдання курсу й отримайте сертифікат про його завершення за підписом викладача!

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання та форум будуть доступні в будь-який час протягом курсу.

  1. Старт

    Жовтень 2018
Внести до списку